خداحافظ

               

همیشه از خداحافظی بدم میاد ٬ همیشه از خداحافظی یه چیز یاد می گیرم !

همیشه موقع خداحافظی کم میارم و خودم رو گم و گور می کنم عین آدم دزد و دله ای که درست یه لحظه پیش از اون که داره راهش رو می کشه بره ٬ یه چیزی کش می ره !

همیشه توی اون لحظه حرف زدن یادم می ره ٬ عینهو بچه ای که یه کم تک زبونی هم حرف می زنه و حالا مجبورش کردن واسه یه ایل آدمیزاد انشای تابستون رو چگونه گذروندید ٬ بخونه!

همیشه درست همون ثانیه که دستت رو بلند می کنی که برام تکون بدی ٬ همون جوری سرپا با چشم های بهت زده و خیس عینهو عقب مونده ها خیره می شم به شونه ات که چطور می چرخه واسه دست تکون دادن و انگار از توی دستت یه عالمه پروانه پر می کشه تو هوا ٬ بعد من دستامو عین بادبزن برقی وسط زمستون یخ تکون می دم و زل می زن توی چشمات که یعنی خداحافظ !

همیشه اون لحظه مثل زن های کارتون ژاپنی که با لباس پف پفی دنبال کالکسه می دون ٬ سکندری می خورم !

لحظه دیدنت اون قدر خوشحال می شم که انگار تمام دنیا رو بهم دادن و لحظه رفتنت انگار همون دنیا رو  ٬ رو سرم خراب می کنن

     

                         SAVAN

نظرات 15 + ارسال نظر
300film سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ http://300film.persianblog.com/



اعتراض به فیلم 300



برای امضای اعتراض نامه به سایت زیر مراجعه کنید:
این فیلم ایرانیان را به صورت موجودات و حشی نمایش داده:

http://www.petitiononline.com/BTM3/petition.html

ندا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/


یه کوه روی دوشم گذاشتن این زمینیهای نا مهربان،
کوهی به سنگینی غمهای دل عاشق دلشکسته،
کوهی به سختی قلب نا مهربانشان،
کمرم خم شده،ذهنم مشغول،قلبم مسخ شده.
وقتی خورشید هست همه جا رو تاریک میبینم
به راستی سپیدی ها کجایند،
آیا در پس ابرانی سپید پنهان شده اند و یا در پس ابرانی سیاه زندانی.
میدانم که باران محبت خواهد بارید ولی از این رنج می برم که نمیدانم چه زمانی
،و آیا می مانم تا آن زمان، آیا میتوانم کمر صاف کنم و حتی به روی نا مهربانان سرزمینم لبخند بزنم و اشکهای دروغین آنها را با مهربانی واقعی خود بزدایم.
ای کاش باران زودتر ببارد تا این ماسکهای دروغین از روی صورتها به کناری رود
و آشنا شوم با انسانهای جدید و واقعی سرزمینم.
چشم انتظار آن روزم
ـــــــــــــــــــــــــــــ-
درود و بدرود. فعلا

ندا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ

فقط اینکه ...
نوروز تو پر شور
نوروز من پر سوز .
_____________
بی سلام بی خداحافظی میان این و ان یک کلام آن اینکه........
به امید دیدار.
بهاری بمان همه جا / همه وفت / همین

ندا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ

آری زمستان ،بهاری شدن را باور کرد،
چرا که نقشبند قضا ، در درون شکوفه ی جانش خزیده
.طبیعت شرح حال سوختن شمع است و چرخیدن پروانه گرد آن که چه عاشقانه میسوزد
زمستان شتابان ، راه معرفت را به عاشقان به ودیعه نهاد
.تا پرگار ایام نقطه ای برای بهانه ها بیابد و دائم بچرخد دایره وار
و این چرخش چه پر رمز و راز است و چه حکایت ها به دنبال.
و من حکایت نویسی گمگشته و حیران در این وادی
نمیدانم چه بگویم / چه بنویسم / تا قطره ای باشد در مقابل دریا. فقط دست به دامان کسی میشوم که این گردونه دوار را چرخاند و چرخیدیم / دیدیم و دیدی ولی افسون که ندیدم و ندیدی آنچه باید میدیدیم
تحویل امسال عهدی میبندم با خودم تا اگر عمری باشد و توفیقی ببینم آنچه را که باید
برای تو همراه همیشگی هم از درگاه حق توفیقی خواستارم روح افزا و ماندنی
باشد که فراموشت هم نشوم . همین
________________
ایام بکام .فردایت متعالی . فعلا

ویدا چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ب.ظ http://vidamaloos.blogfa.com

سلام عزیز
خوشحالم که بالآخره آپ کردی
آپ زیبایی بود
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
من هم آپ هستم خوشحال می شم سر بزنی
موفق باشی
بابای

خاله سارا جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.gha3dak.com

سلام ...خوبی ؟ می گما ...این نوشته ات چقدر آشنا بود ...انگار یه جا خونده بودمش ( چشمک )

معصوم چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://newlifewithlove.blogfa.com/

سلام سلام
از خداحافظی نوشتی
و از حس و حالش بعضی وقتا اگه خدا حافظی نباشه لحظه ی دیدار اونقدر شیرین نیست

چی گفتم؟

من لینکت کردم خوشحال میشم بیای و اپم فدات ببای

فریدون چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.faraydoonzh3.tk.ccom

کلیو اوشاغلر الردلر ژس گته گه

باران سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.ashkbaranman.persianblog.com

سلام فراون خدمت شما
میگویند اگر خواهش دوباره دیدن دوست یا عزیزت را داردی هرکز با او خدا حافظی مکن چون خدا حافظی به معنی است که شاید بینی او را یا نه اما بگوید. امید دیدار یا میبینمت یا همچو چیز.

وبلاگ زیبای دارید موفق شاد و باشید

همیشه عاشق چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.lover-everyday.com

من از خدافظی بیزارم احمقانه است و زوری!
راستی سلام...
زیاد فارسی نمینویسم... ولی از مطلبت خوشم اومد... اگه خواستی... یه سری هم به من بزن... هنوز خیلی نوپام... میتونی بخش فارسی رو بخونی اگه اهل انگلیسی نیستی...
موفق باشی همیشه

غزل دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.dehkadehpic.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری.
ممنون که به وبلاگ من اومدی.بازم به وبلاگ من بیا.
فعلا بای...

ناهید شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ

؛عزیز جان و دل...
قلبم مجاور نفس هایت می تپد؛ هستی من ؛ بودنت ضامن زندگی من است

elahe یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:15 ب.ظ

kheili jaleb bood choon didam vazifam doonestam nazaramoo begam albate age ghabel bedoonid

ناهید چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

قلب من یک آسمان آبی نبود

اما
عشق تو - در آن- یک ستاره ی درخشان شد

ناهید سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

بعد از ۲سال اومدم اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد