ساده است ستایش گلی
 
 چیدنش
 
 و از یاد بردن که آبش باید داد !

          

 آموخته ام که: مهربان بودن بسیار مهمتر از درست بودن است.  
 گاهی اوقات همه آن چیزی که انسان نیاز دارد دستی برای گرفتن 
 و قلبی برای درک شدن است . لبخند ارزانترین راه برای زیباتر 
 ساختن چهره است ٬ درانتخاب احساس خود هیچ نقشی ندارم اما 
 در انتخاب عکس العمل خود در قبال آن نقش مهمی دارم و  
 آموخته ام که .....

یادمان باشد

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد                   طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

یادمان باشد اگر این دلمان بی کس شد            طلب مهر ز هر چشم خماری نکنیم

یادمان باشد که دگر لیلی و مجنونی نیست        به چه قیمت دلمان بهر کسی چاک کنیم

یادمان باشد که در این بهر دو رنگی و ریا            دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم

یادمان باشد اگر از پس هر شب روزیست           دگر آن روز پی قلب سیاهی نرویم

یادمان باشد اگر شمعی و پروانه به یکجا دیدیم     طلب سوختن بال و پر کس نکنیم

ولی آخر تو بگو با دل عاشق چه کنم؟                یاد من هست طلب عشق ز هر کس نکنم

گو تو آخر که نه انصاف و نه عدل است و نه داد      دل دیوانه من بهر که افتاده به خاک

این همه گفتم و گفتم که رسم آخر کار               به تو ای عشق تو ای یار به تو ای بهر نیاز

یاد من هست که د یگر دل من تنها نیست          یاد من هست که دیگر دل تو مال من است

یاد من هست که باشم همه عمر بهر تو پاک       یاد تو باشم و هر دم بکنم راز و نیاز

یاد تو باشد از این پس من و تو ما شده ایم          هر دو عاشق دو پرستو دو مسافر شده ایم

برای پروازی ابدی

بغض شکسته

امشب بغض تنهایی من دوباره می شکند
چشمانم بس که باریده تحمل نور مهتاب را هم ندارد
آخ که چقدر تنهایم   دل بیچاره ام بس که سنگ صبورم بوده
خرد شده و انگشتانم بس که برایت نوشته خسته
روبروی آینه نشسته ام    آیا این منم؟!!!
شکسته...دلتنگ...تنها    تو با من چه کردی!؟؟؟
شاید این آخرین زمزمه های دلتنگیم باشد
دیگر هیچ نخواهم گفت    اما منتظرم...
انتظار دیدن دوباره ی تو برای من اکسیر زندگیست
پس برگرد     عاشقانه برگرد    برای همیشه......