از خودم

اگر از احوال اینجانب خواسته باشی ملالی .. هست !
از تو چه پنهان دوری تو شده تمام زندگی من پس زندگی من جز ملال نیست
.

این از حال .. از بال هم اگر می پرسی که باید بگویم هیچ بالی به تازگی بال من نمانده است بس که آنرا نو نگاه داشته ام . فقط مشکل این است که این بالها دیگر به درد پرواز نمی خورند .. فقط به درد عکاسانی می خورد که از پرنده های قفسی عکس می گیرند. نمی دانم چرا وقت رفتن بالهای مرا قیچی نکردی که لااقل خیالم راحت باشد بال ندارم . حالا توی این قفس با این بالها که بر شانه هایم سنگینی می کند چه کنم ؟



دفتر خاطراتم را به عنکبوتهای آواره سپرده ام . گفتم حالا که به درد ثبت خاطره های مشترکمان نمی خورد لااقل سامانی برای عنکبوتها باشد . راستی آخرین خاطره مشترکمان یادت می آید ؟ تو دستی تکان دادی و زندگی من متوقف شد .. ... **
نظرات 24 + ارسال نظر
ندا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ق.ظ http://daftarezendegi.blogsky.com/

سلامممممم خوبی سامان؟
با من می گفتی از بودن..
از طلوعی که بر پیشانی شبهای تنگ و تاریکم بوسه می زد
از عشقی که در میان تلاطم سرنوشت بسان گلی سرخ از زمین بایر امیدم می رویید..
تو زیبا بودی همچون لاله ای که در میان باغچه دل ؛ نیایش می کرد
همچون قطره بارانی که آسمان آن را عاشقانه به زمین هدیه می داد
اما در میان آن همه نقاب تو را گم کردم..
از حیله صورتکها هراسانم...
آیا باز تو را عاشق و زیبا خواهم دید...؟
آیا باز تو را همچون چشمه ای زلال خواهم یافت...؟!
آیا نگاهت ؛ چهره "بی نقاب" و فرسوده ام را به یاد خواهد آورد...؟
میروم دور از تو با دنیای خود خلوت کنم ...
باید آخر من به این بیگانگی عادت کنم...
آشنایی کو که جان در پای مهرش افکنم...
آتش عشقی چه شد تا من به آن دامن زنم
آرامشت ارزوی من . فعلا

ندا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ

به سرزمینی که گرچه تو نیستی اما خیال تو در آسمانش پر می زند . به آنجا که غروبش بوی رفتن تو و طلوعش رنگ بی بازگشتی توست . سرزمینی که همه جایش بوی غم دارد . اما عزیز دل می دانی که غم تو نیز آوای زیبای زندگی من است . آری من بی تو و در انتظار بازگشت محال تو به زندگی در این دنیا عادت کردم و تو چه خوب مفهوم عادت را می دانی . چون بیاد دارم روزی را که به من گفتی : به من عادت نکن . شاید آن روز باید به معنای این واژه می رسیدم . که تو مسافری و از شهر دل من کوچ خواهی کرد تا همان ابدیتی که من در انتظارش نشسته ام و تو چه زیبا معنای انتظار را می دانی . باز روزی را بخاطر دارم که گفتی : هرگز منتظر کسی نمان . و معنای این واژه همان سفر بی بازگشت تو بود . اما من از هر آنچه که خواستی به من بیاموزی تنها عادت و انتظار را آموختم . اما میدانی پشیمان نیستم . چون آنچه در مکتب تو آموختم مرا ماندنی کرد . مانده ام تا همیشه منتطر تو بمانم

شیشه شراب جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ http://noghte-sar-khat.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
متمعنا قشنگتر از این هم میشه

پسر عمو شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.com

سلام شاید سامان بیام ارسنجان پیشتون آهنگت رو هم عوض کن تکراری شده

نارسیس یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ http://pacific.blogsky.com

از تو چه پنهون که شبا..
تو به خوابم میای!

ویدا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ http://vidamaloos.blogfa.com

سلام آقا سامان
مرسی از اینکه بهم سر زدی
از اپی که کردی معلومه که خیلی ناراحت و دل شکسته هستی
امیدوارم که هر چه زودتر شاد بشی
موفق باشی
بابای

سعید شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.savanlar.tk

سلام و آفرین داداشی
I love you

تنها یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ق.ظ http://robab80801214.persianblog.com

سلام
توی امتداد سرنوشت کی بود که از تو می نوشت
زندگی من وتو رو با غم و غصه می سرشت

پسر عمو دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.com

سلام سامان بابا اگه به ما هم سر بزنی کفر نمی شه

سون سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.com

سلامممم خوبی؟؟؟
در عشق جفا بباید و وفا بباید تا عاشق پخته قهر و لطف معشوق گردد، و اگر نه، خام بود و از او چیزی نخیزد، اگر دشنام دوست به از آفرین دیگران ندانی، هنوز از راه عشق بی خبری
موفق یاشی و عاشق

کتایون دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.fanosekhyal.blogfa.com

salam
khob hastin
man apam khosh hal mishm sarr bezanin
bye

آرش دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:16 ب.ظ http://saba-arash.blogfa.com

دنیا را بد ساخته اند.........

کسی را که دوست داری

تورادوست نمی دارد.

کسی که تورا دوست دارد

تو دوستش نمی داری

اما کسی که تو دوستش داریو او هم تو را دوست دارد

به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است .

زندگی یعنی این...

موفق باشی

سعید پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ب.ظ

خوب مینویسی اااااااااااااااااااا
دستت خیلی قوت داره
بازم از اینا بنویس

فرزانه شیدا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.fsheida.com

سلام چقدر زیبا نوشتی وجه دلنشین بود وچه غمناک
آرزومند ارزوهایت هستم

پسر عمو دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.com

تخم وبلاگ شده دست مامانت درد نکنه

سعید دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ http://myheartistalking.mihanblog.com

سلام سامان جان
پسر خیلی قشنگ نوشتی! جدی میگم به خدا بدون تعارف میگم که خیلی قشنگ نوشتی ...
جمله های ساده ، کلمات ساده اما پر از مفهوم ...
سبک و ملایم، اما تمام موضوع رو رسوندی ، هرچند نوشته ها هیچ وقت عمق احساسات رو نشون نمیدن ولی باید اعتراف کنم حسی که الان داری رو خوب لمس کردم
شاید تجربه تلخ مشابهی که خودم هم داشتم کمکم کرده
اما به هر حال زیبا نوشتی
ولی میبینم نزدیک یک ماه هست که آپ نکردی؟
کجایی؟؟
منتظرت هستم

فرزاد سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام سلام سامان خان
خوبی؟
خوشی؟
وبلاگت خیلی توپه
خیلی خوشم اومد
بازم بهت سر میزنم
قربان تو... فرزاد

ندا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ب.ظ

سلاممم خوبی سامان؟

هر چه کنی ، بکن ، مکن ، ترک ِ من ای نگار من!
هر چه بـَـری ، ببـَـر ، مبـَـر ، سنگ‌دلی به کار من! ...
هر چه هِلی ، بــِـهل ، مَهــِـل ، پرده به روی چون قمر!
هر چه دَری ، بدَر ، مـَـدَر ، پرده‌ی اعتبار من! ...
هر چه دهی ، بده ، مده ، زلف به باد ای صنم!
هر چه نهی ، بنه ، منه ، دام به ره‌گذار من! ...
هر چه کِشی ، بکِش ، مکِش ، باده به بزم مدعی!
هر چه خوری ، بخور ، مخور ، خون ِ من ای نگار من! ...
هر چه بـُـری ، ببـُـر ، مبـُـر ، رشته‌ی الفت ِ مرا!
هر چه کـَـنی ، بکـَـن ، مکـَـن ، خانه‌ی اختیار من! ...
هر چه خری ، بخر ، مخر ، عشوه‌ی حاسد ِ مرا!
هر چه تنی ، بتـَـن ، متن ، با تن ِ خاکسار من! ...
هر چه کـُـشی ، بکـُـش ، مکـُـش ، صید ِ حرم که نیست خوش!
هر چه شوی ، بشو ، مشو ، تشنه به خون ِ زار من! ...
هر چه رَوی ، برو ، مرو ، راه ِ خلاف ِ دوستی!
هر چه زنی ، بزن ، مزن ، طعنه به روزگار من

ندا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ

به رسم دیرین نه رسوم متداول امروزی می گویم سلامممم
حال با توام ؛ دوستی ؟ دشمنی؟ همراهی؟ هر چه خواهی باش
روی سخنم با توست ؛ آخر میطلبم همراهیت را ؛ پس دریغ مکن و همراهم باش
زحمتی دارم میبخشی ؛ پس خاموش بمان و فقط اندکی همراهی کن .تاملی در کار نیست
میخواهم یکدیگر را خراب کنیم؛ تا مساوی بشویم؛ کاملا عادلانه ؛ یادت باشد که...
در مرداب درون جز کرم نمی پروریم
و در میدان ذهن؛جز دار نداریم؛؛؛یعنی جز این نیازی نداریم
در قلبها صاعقه می گذاریم؛؛؛یه جای ملودی احساس
درهوا سم می پاشیم؛؛؛به جای عطر مریم و یاس
و بر زمین نیزه فرو میکنیم؛؛؛ به جای بذر
خانه را تبدیل میکنیم به گورستان؛؛؛؛راه را نزدیک میکنیم
و روشوخانه را به مرده شور خانه؛؛؛همراه با عطر کافور
اجساد را از سقف می آویزیم؛؛؛؛شاید هم تکه تکه کردیم ؛ باکی نیست٠
و قلب ها را با خنجر میدریم؛؛؛ مثال وحوش؛؛؛ آخر بربریت شاخ و دم نمی خواهد
میرسیم به تقسیم غنائم ؛ کاملا مساوی ؛ مطمئن باش چون شرط کردیم همراه باشیم
قسمت می کنیم نفرت را ؛ کینه را ؛ و هر آنچه بویی ازوسوسه های شیطانی دارد
دفن می کنیم با هم تمام یک رنگی را ؛ عشق را ؛ محبت را ؛آخر بی ارزشند میدانی که
میدانم موفق میشویم .آری میشویم؛ چون ؛ ویرانی سخت نیست؛ سهل ترین است به دنیا
و بسوزانم؛ یا بسوزانی ؛خسته که نشدی؟؟؟ و ...من اینجا ؛ ایستاده ام که بسوزم
ومن هستم ؛ همراه با تو که هنوز همراهمی ؛ میدانم دیگر مرا نمیشناسی ؟
آن دختر احساساتی که مینوشت از عشق؛ از زندگی ؛او را کشتم و اینک.........
ایستاده ام که بسوزم؛ حال نوبت من است ؛ میدانم سوزاندن سخت نیست ؛ میدانم؛پس........
دست در دست هم دهید ز کین ؛؛؛؛من برای سوختن؛ آویختن اماده ام ؛
شاید فردا نوبت تو باشد همراه . بنشین به انتظار فردا نزدیک است ؛ نزدیک تر از همیشه .
اه داشت فراموشم میشد ؛ ممنون که همراهیم کردی. در قبال این همراهی ارمغانی داشتی ...
شاهد سوختنم بودی . چون با هم هیمه را روشن کردیم ؛ پس بی حسابیم خلاص .
راستی(( بودن یا نبودن من نوعی همین مضحک ترین مساله ی دنیاست...درسته؟))
همین

فرزاد جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ق.ظ http://petti.blogsky.com

منم منم به خدا ان ستاره ی خاموش
برای بودن با تو باز میکنم اغوش
من ان ستاره ی صبحم که دیدگان تو را
به خواب تا نسپارم نمی شوم خاموش
منتظرم زود بیا

ندا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ق.ظ

یک سال گذشت
میگویند طولانی ترین شب سال همچون شبیست
میدانم هم طولانی هم دلگیر شاید هم شب مبارکی باشد
نمیدانم دیگر هیچ نمیدانم
پس اگر طولانی ترین است امشب ؛؛ چشم بر آسمان میدوزم و
بی دریغ اشک چشمانم را توتیای شبی یلدایی میکنم
پس ؛؛یلدا گرفته ام در خزان- دلم
کی این شب میشود تمام
بنگر ستاره ها
بنگر آسمان- پر ستاره را
امشب همه با من یلدایی اند
جز خود و ماه و ستارگان
چه میشود مگر امشب آسمان ببارد
آرزومند شبی بیاد ماندنی وپر از دلخوشی برای تو همراه خوبم
آرامشت آرزوی همیشگی من .همین

milad جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ق.ظ http://barg.e.sabz.mihanblog.com

من پر از حرف سکوتم خالیم رو به سقوطم بی توو آبی عشقت تشنه ایم کویر لوتم نمیخوام آشفته باشم آرزوی خفته باشم تو نذار آخر قصه حرفمو نگفته باشم پس از آن غروب رفتن اولین طلوع من باش من رسیدم رو به آخر تو بیا شروع من باش شبو از قصه جدا کن چکه رو باور من خط بکش رو جای پای گریه های آخر من

جانان سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ http://janaan.persianblog.com

سلام دو ست محترم ..ازخو اندن مطالب زیبای شما لذت بردم . شاد باشید..

ناهید چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ

حتی اگر، حرفهای قشنگ را

لبانت نتواند به قلبم بزند و گوشهایت نتواند از قلبم بشنود

دیوانه وار دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد